Ben de 35+1 deyim şu an. Ve hamileliğimin en başından beri inanılmaz kaşıntım var. Özellikle yatayım, oturayım asla duramıyorum. Son 1 ayda daha da beter oldum. Doktoruma geçen gittiğimde danıştım. Elde ayakta kabarma var mı diye sordu. Olmadığını söylediğimde alerjiktir o zaman dedi. D3, multivitamin, magnezyum ve demir kullanıyordum. Vitaminler ağır gelmiş olabilir sedi. Magnezyum ve demiri bıraktım kaşıntılarım azaldı.