Elifknt Kozlar burada doğum yapan var mı aranızda? Veya tanıdığı olup doğum yapan? Doktorların ve ebelerin tavırları nasıldı?
Ball_5333 Elifknt hatsane sistemi oturmamış gibi yetersiz doktora bikac kere muaneye gittim sadece berbat ilgisizler ,farklı doktor da seçtim yine aynı o yüzden doğumu asla bu hastanede düşünmüyorum
Elifknt Ball_5333 ben hiç muayeneye gitmedim direkt doğumu orada planlıyorum ama temiz mi acaba donanımı yeterli düzeyde mi bu konuda peki bilginiz var mı?
Papatyaamm90 Elifknt ama doğumu orda planlıyorsun kontrollere de gitmelisin . Ki senin gebeliğin nasil ne durumda ona gore karar verilir doğum da birsey olsa bilgileri olmus olur
Ball_5333 Elifknt yani bana göre yetersiz oturmamış ben o yüzden Mersin şehir hastanesini tercih ediyorum inşallah orada doğum yapacağım yetişme ulaşım imkanınız varsa tavsiye ediyorum mersini çok ilgili özel hastane gibi doktorlarda uzman bilgili
Elifknt Papatyaamm90 çok haklısın ama deprem bölgesinden geldiğim için kontrollere gidemedim düzenli doktorum olamadı son zamanlarda. Bir kez acilden giriş yaptırabildim o kadar tekrar gidemedim🥺
Papatyaamm90 Elifknt kaç haftaliksin canim.ben de tarsusta yasiyorum . Necdet özbilen herkesten duyuyorum ve iyi diyorlar . Servis falan cok temiz özel oda gibiydi
Kubroli Elifknt eltim orada dogum yaptı sanırım banu isminde bi doktordu hatta çok zor randevu alıyorum diye bahsediyordu mennundu hastaneden
Papatyaamm90 Kubroli banu hanım 3.4 sene once devletteydi sonra kadin doğuma ordan amerikan hastanesine gitti
Elifknt Ball_5333 dediğiniz gibi oldu orada yaptım çok da memnun kaldım doğumda yardımcı olan meral ebeye onsuz teşekkürler iyi ki varlar 🥹inşallah ona denk gelirsiniz🥹🥰🥰🥰