Bebeğim 22 küsür sarılık değeriyle fototerapi gördü 24 saat sonunda 7 ile taburcu olduk şükürler olsun. Ama şuan bebeğimin genzinde tıkanıklık var banyo yaptırdım katı sümük çıktı daha sonra serumla temizledim biraz aktı ama hala devam ediyor bu fototerapi den kaynaklanan bir şey olabilir mi tıkanıklığı burundan horluyor gibi