Kayaozge Ebr25hayal Canım bende 41+2 de doğum yaptım aynı senin gibiydim ne sancım vardı ne açılmam doktorum hemen sezeryana aldı çok fazla beklemişsin dedi ki benim bebekte zaten kanala bile inmemişti