Ad234sbk 13 yaşında ileri derece pko teşhisim kondu. Eşimle severek evlendim ve evlenmeden önce bu durumdan bahsetmiştim. Öyle ileri derece ki söktürücü kullansam bile 2 sene boyunca adet görmeyen, sonrasında söktürücüyle dahi 1 ay olsa 3 ay olmayan bir ileri dereceydi. 8 senelik evliyim ve Bu sürece hepsi başarısı olmak üzere klomen, femara, aşılama, tüp bebek tedavisi sığdırdım. Ne yüreğim dindi ne kalbim sustu. Birde kimyasal gebeliğim oldu bu süreçte. O kadar bıkkın o kadar yorgundum ki maddi manevi bitmiştik. Tek şansım tüp bebek sanıyordum başka yaptırma şansımda yoktu. Rabbime şükür çok güzel bir evliliğim var ama hep bir yerde bir eksiklik vardı. Geçen sene tüp bebek tedavisi gördüğüm aylarda bu sene hiç beklemediğim, ummadığım , 1 yıl boyunca kendimi saldığım doktora dahi uğramadığı zamanda olan mucizemi bekliyorum. Ol der ve olur tevekkül edebilmek ve her zaman hayırlısını istemek lazım. Ne desem boş biliyorum çünkü en dibine kadar hepsini yaşadım.
Geceler boyu ağladım, kendimi yetersiz hissettim, eşime ayrılmayı bile teklif ettim, öncesinde de psikolojik sorunları olan biriydim ama hem ağladım hem dua ettim. Rabbim gönlüne ferahlık versin hakkıyla anne baba olabilecek herkese aratmadan kendi haznesinden nasip etsin. Ne zaman ne konışmak istersen buradayım. 🤗