Slnuzn1 34.haftamdayım bebeğin hareketlerini çok aşağıda kasıklarımda hissediyorum hatta sadece aşağıda hareket ediyor gibi normal mi? Vajinaya da baskı yapıyo
annekuzusu_ Slnuzn1 bende 34+4deyim benimde aşırı aşağıda vajinada hissediyorum doğuma yaklaşıyoruz artık normel sanırım herkeste aynı
Narinsuu Slnuzn1 34+2yiz aşağıda da hissediyrum ama daha çok yukarda hareket ediyor gözle görülür şekilde
Aylnnaky Slnuzn1 normal doğum pozisyonu almıştır bir de ağırlaştılar artık korkmayın. Benim de bazen hareketleri çok canımı yakıyor
Slnuzn1 Valla böyle kolunu bacağını falan her an alttan çıkaracakmış gibi geliyor 😂😂 inşallah normaldir dediğiniz gibi Zeyneparsln annekuzusu_