Selam kızlar,
Kedisi olanlar bebek doğunca nasıl önlemler aldınız önerileriniz, tavsiyeleriniz var mi ?
Kedim bana çok düşkün, ben evden gidince ağlar, gelince hep yanımda durur tüm gün benimle durur, yani bebek doğunca kıskanır mi diye endişeleniyorum. Cevremdekiler de beni korkutuyo sürekli, tekir olduğu için biraz hareketli bir kedi. Sen uyurken bebeğin üstüne atlarsa, yatarsa çocuk bogulursa napcaksin diye korkutuyolar. Ama vazgeçemem ondan. Geceleri tuvalete kapat diyolar. Nasıl yaparım bilmiyorum. Tüyü çocuğun bogazina kaçarsa napcaksin diyolar. Ya tırmalarsa naparmisim. Sonuçta kediymiş laf anlatamazmisim. Yani bir sürü insanın kedisi var bebeği var. Kimsenin başına gelmiyor onlar böyle konuştu diye benim başıma gelecek diye korkuyorum.
Deneyimleriniz neler, valla gerim gerim gerildim ya. Bi daha kedi muhabbeti açmayın dedim, sen çekeceksin bunları biz söylüyoruz sana diyolar. Ben mi anlamıyorum doğru mu diyolar, siz naptiniz ??