Zeyno800 23kubra23 bana kalp seklinde hafif Baska doktorda yok dedi Tüpler açık onla iligili bisey demediler
23kubra23 Zeyno800 çok hafif üst taraftan basıklık var ama bunu doktorlar genelde sorun etmiyor bu bebek kaybına yol açacak boyuta önemsenecek boyutta değil burdan bi çok arkadaşta daha basık rahimlerle çok rahat gebelikler geçirdiler
Zeyno800 23kubra23 tesekur ederim cnm Benim sorunum zaten yumurta kalitesizligi 14 yumurtadan 1 kaldı 5gune transfer edilmişti tutu ama boş gebelik oldu 😥 Şimdi kendimce kür yapıyorum
23kubra23 Zeyno800 yaa geçmiş olsun hepimiz bir savaş veriyoruz kilo sağlıklı beslenme doğru takviyelerle aşarsın sen bunu bi kez gebe kalmışsın sonuçta Allah kucağımızı boş bırakmasın
ikranurkutay Teslimenursevil tekrarlanan düşükten sonra hsgde öğrendim canım bende histeroskobi ameliyatı oldum benimkide y şekli ve kalp şeklinde perde vardı kimyasala ve düşüklere sebeb oluyormuş bende beklemedeyim ameliyat olalı 6 ay oldu
Sureyya1 Teslimenursevil rahmin cok dar gorunuyor baska doktorlarada danis istersen kucuk bi operasyonla hallederler. Gebelik ilerledikce sorun yasanabilir. Yasanmayada bilir onu bilemeyiz ama 9 ay kisa bi donem degil sonradann keske demektense baska iyi doktorlarada goster sonucu
Nmt01- Teslimenursevil benim t şekline yakın ayrıca tek tupum kısmı kapalıydı ve doktor bana direk ameliyat yoksa mumkun değil demişti sonra başka doktora gittim saçmalık bu demişti ameliyat kararı hemen verilmez anca bir düşük olmali ki düşünulsun demişti ve gebe kalmaya engel değil demişti öyle de oldu ye iç keyfine bak kafanı rahatlat dedi ve ben hemen onay hamile kaldım şuan 28. Haftamin içindeyim mutlaka çok iyi bı doktora gidin birde bana sen gebe olduktan sonrasi doktorun işi çok düşünme demişti :)sizde keşke Adana da olsaniz da o doktora gitseniz
Nmt01- Teslimenursevil adana başkent kışla hadtanesinde Pınar hanım en azından bı muayene olmanız çok iyi olur
Dmt0 T rahim olup hamile olan arkadaşlarım nasıl gidiyor hamilelikleriniz, bende aynı durumdayım çok stresliyim