ceren1994- valla ben anlamadım ilk doğumun acemiliği olsa gerek bebek tam gününde gelecek diye düşünüyordum heralde 25 dk da bir karnıma ağrı giriyordu ogunde randevum vardı anneme dedim karnım ağrıyor annem anlamış ama ben korkmayayım panik yapmayayım diye seslenmemiş doktora girdik bikaç bişi istedi yaptırdık doğum başlamış dedi bi baktım doğum yapıp çıkmışım hersey biranda 2 saat içinde oldu bitti