turkuaz_ bizde 22+1le 2. Trimesterin son 4 haftasındayız nasipse 🤭 8 sene evlilik, tüp bebek dahil başarısız tedavi yöntemleri, 1 kimyasal gebelikten falan sonra gelen minik mucizemle 🥹😍 mide yanmasını hâlâ ara ara yaşıyorum ama sodayla geçiyor 😁 olumsuz şeyler yerine en güzellerinden bahsedeyim ☺️ öncelikle önce rabbimin izniyle en önemlisi risklerin çoğu azalmış oluyor bu inanılmaz rahatlık veriyor, cinsiyetini öğreniyorsun, sonra hareket etmeye falan başlıyor, 🥹 göbeğin çıkmaya başlıyor bu bazısına sorun gibi gelse de ben büyüdükçe çok mutlu hissediyorum. Tüm çekilenlere değer diyosun… ❤️ Hayırlısıyla kucağımıza almayı nasip etsin rabbim 🤗