Tuba_44 Merhaba güzel anneler ilk çocuğum erkek ismi Emir Agah , ikinci tüm belirtiler kız gibiydi Elif ismini koyup konuyu kapatacaktım.🤭🙂 Ama yine oğlum olacağını öğrendim ve isim bulamıyorum abisine de uyumlu olsun istiyorum sizce ne olabilir
turkuaz_ Tuba_44 Ali asaf olabilir . Benimde oğlum oluyor metehan koyucaz inşallah sağlıkla gelsin oğluşlarımız