Gamzeyasarakdogan Hanımlar merhaba 26. Haftadayız içimde kıpırdamalarını çok net hissediyorum ama dıştan elimle hissetmiyorum böyle seyreme görüntüsü de yok erken mi daha sizler ne zaman hissettiniz? çok heyecanlıyım öyle görmek için sabırsızlanıyorum 🥰
Bsragrkan Gamzeyasarakdogan ben de aynı canım 26+1 im bazen çok güzel hissediyorum seğirme kıpırrrdanma ama dısarıdannn daha yok , bazen de hiç hissetmiyorum korkuyorum
babyasyanil Bol bol konuşun elinizi karnınıza koyun biraz uyarın çikolata yiyin su icin illaki birinden birine tepki verir benim kızçem biraz erken başladı ilk hamileliğim 25 den beri dışardan görüyorum. Birde kilo ile alakalı sanırım