Kızlar 6 haftalık hamileyim özel hastaneye gidiyorum 400 TL muayene ücreti veriyorum ve doğumda çok pahalı eşim de devlete gitmemi istiyor sürekli baskı uyguluyor o kadar para veremem diye durumumuz da kötü değil bende çalışıyorum ne yapacağımı bilmiyorum kafayı yicem bana hiç destek olmuyor sürekli tersliyor o ne derse o olsun istiyor ağlamaktan perişan oldum artık boşanmaya da korkuyorum evliliğim hiç iyi gitmiyor ne yapmalıyım sizce