Pamukbebegimm selam , bigania gaz ilacı değil probiyotik , bağırsak sistemi düzene girsin diye veriliyor. İlk hafta kullanmaya başladık , 1. Ayda gaz damlası verdi şimdi 2 si birlikte devam ediyoruz . Bigania düzenli kullanımdan sonra işe yarıyor , ilk zaman kaka yaptırmaya çalıştığı için sancı olmuştu bizdede . Sabah saatlerinde emzirmeden önce veriyorum . Doktor fazla emiyorsa bu damla olmadan sindirmesi zor olur 3 aya kadar bırakmayacağız dedi . Doktorunuza danışıp gaz damlası önermesini tavsiye edebilirsiniz . Doktorlarında düşünceleri farklı nedense 😕 bize Nurse önermedi , Sab simplex kullanıyoruz