Osultan bunu söyleyen kimse gerçekten sallamış olmalı ya yok normal doğum yapınca genişliyor sarkıyor sezeryan yapınca kilo verilmiyor göbek kalıyor herkes her doğum için gerçekten bişi uyduruyor inanmayın ben normal doğum yaptım 3 dikişim vardı doktorum doğum esnasında yırtılma olmasın diye kesti sadece ve estetik dikiş attı ne dikişlerimde açılma patlama herhangi birsey yaşamadım ve eskinden daha iyi oldu ve darlaştı tam tersine hatta daha sonra doktorum başka şehire gitti ben şuan ikinciye hamileyim doktorum hiç doğum yapmış gibi değil dedi böyle bir muhabbetimiz dönmüştü doktorumla o yüzden insanların dediklerine aldırış etmeyin ben şimdi tekrar spinal normal doğum düşünüyorum