Kızlar benim iç karnım geniş, pek göbeğim çıkmıyor hamileyken. Ama içeride durum vahim, hem göbek çıkmıyor hem içeride sıkışıyor. 29.haftadayım şu an, sanki bebek komple göbek deliğimin üst kısmında duruyor. Kaburgalarım ağrıyor baskı yaptığı için, bir bu kadar daha büyüyecek bebek nasıl dayanacağım diye düşünüyorum. Benim gibi olan var mı, rahatlamak için neler yapılabilir, kaçıncı haftadan sonra aşağı inmeye başlıyor🥲