busracik_35 Bende 39+4 oldum ama ne sancı ne açılma ne ağrı hiçbirşeyim yok bekliyorum ☹️ Denemediği şey kalmadı saha kanala bile girmemiş 😢
Deru doktorum. yerleri eliyle silmeyen kadın normal dogum yapacam diye beklemesin diyor :) bilginiz ola