Kızlar ikizlere hamileyim bugun 19+2 olduk hala seyrime, dalgalanma şeklinde hissediyor gibiyim birde genel de sol tarafım karnımın yan tarafı yanlarım yani kuş kanadını çırpar ya pır pır olur he onun gibi hareketler oluyor bu da bebek hareketi mi 😂😂