Merhaba arkadaşlar 30 haftalık bebişim’in 2 hafta geri olduğunu öğrendim karın çevresi veya kafası için küçük vs birşey demedi devlet hastanesi olduğu için kilo da söylemedi anne ve baba olarak bizde minyonuz ama yine de üzüldüm bu durumu yaşayanlar yardımcı olabilir mi acaba şimdiden teşekkür ederim ☺️