Bazı postlarda gördüm goguslerinden sıvı geldigini yazmislar. Ben 30. Haftama girdim ancak gogusumden hiç sıvı gelmiyor. Bu sütüm olmayacağı anlamına mı geliyor. İlk gebeliğim de de hamileyken hic sıvı gelmedi erken doğum yaptım ve hiç sütüm olmadı. Şimdi de olmaz diye korkuyorum acikcasi. Gebelikte hiç sıvı gelmeyip sütü bol olan var mı aranizda 🙂