Lavantakokusu64 Fatma-01 Kızımın adı Elif Ebrar 💖 Her ikisininde anlamları güzel ama Ebrar daha hoş ☺️
Fatma-01 muser24 peki ebrari sade mi tercih ederdiniz yoksa yanına 2. İsim eklermiydinz. Ebrar ece Ebrar sare Aklıma bunlar geliyor
muser24 Fatma-01 ben üçüncü çocuğuma hamileyim, ikisinin iki ismi var, şimdi doğacak olana da iki isim koyucaz inşallah. Yani ben iki isim tercih ederdim, Ebrar Sare güzel olmuş