İlk gebeliğimin üstünden baya zaman geçtiği için onu hatırlayamıyorum nasıldı diye ama, şuan sabah tartıldığımla akşam tartıldığımın arasında en az 3 kilo oynuyor bu kadar da normal mi ya? Tamam 1-2 kilo olur da 3-4 ne 😟 16+5 im sabaha göre 1,5 kg akşama göre 4 kg fln almış görünüyorum doğurana kadar psikolojim kaldırmaz bu dengesizliği 😅 ilkinde gebelik şekerim vardı sonrasında 2 sene ilaç kullandım anca verebildim kiloları. Şuan değerler normal çıktı ama yine ani kilo alımı ve verememekten korkuyorum açıkçası. Bu şekilde fazla fark çıkan kimse var mı 🥹