İlk bebeğimde üstüne görme yaşamıştım. Yanlış hatırlamıyorsam adetten bir iki hafta sonra çok az bir lekelenme oldu ben tekrar adet oldum sandım. Bunu hamileliğimin son aylarında farkettik. Üstüne görme, bebeğin rahme tutunmasinda oluşan bı lekenmedir. Bende böyle biliyorum canm.