gamzecak 3 trimester de daha fazla sıklaşan mide yanması nasıl başa çıkıyorsunuz merak ediyorum. DR. Gastren şurup verdi ama hergün de içmek istemiyorum.
Badem_gozlum_ gamzecak gaviscon iyi . Sade maden suyu da faydalı benim eskiden çok yanardı decavite bağlıyorum şimdi başka hapa gectim bide yediğin şeye bağlı cnm . Yemek işini de 8 den sonra ya bırakma
gamzecak Badem_gozlum_ Vallahi en geç 7 de yiyorum sırf gece yanmasın diye. Decavitten şüphelendim ama şimdi çünkü 10 gibi içiyorum onun saatini değiştireyim en iyisi. Teşekkürler 😊
Hamilelikbekliyorum 30+4 haftalık hamileyim benim de acayip mide yanması var.Gaviscon içiyorum o da faydası var ama bana en çok faydası olan havuç oldu.Anında rahatlatıyor.İsterseniz bi deneyin belki sizede faydalı olur.
Ilknursam Merhaba benim de midem çok yanıyordu 28 haftalık hamileyim. Ben yemeklerden baharatı tamamen çıkardım sadece tuz kullanıyorum ve mide yanmam durdu. Siz de deneyebilirsiniz 😊 umarım işe yarar