İyi akşamlar hanımlar
bu bir iki haftadır acayip derecede kaşıntım var özellikle el ve ayaklarım da geceleri daha çok artıyor 36+5im şuanda sağlık ocağına kontrole gitttiğimde idrar ve kan testi vermiştim
Gebelik kolestezinün düşük olduğunu söyledi,idrar da da çıktığını söyledi.
İnternetten araştrınca ölü doğum gibi bir sürü yazılar çıkıyor yaşayan var mı bu durumu
İlk gebeliğim endişeleniyorum,kusura bakmayın lütfen
Salı günü randevum var zaten gideceğim bakalım