Kubra_05 Kızlar göbek deliği çevresinde bazen ağrı oluyor çocuk mu vuruyor acaba cevresi de baya gerginleşti onun etkisi olabilir mi dokununca hafif ağrı oluyor
Smlaa Kubra_05 benim karnım buyuyo ama göbek deligimin orda derin esnemiyo 2 parça göbek var gibi ve çok agriyo
Herseyguzelolsun7 Smlaa ayyy bu durum ancak bu kadar güzel ve açıklayıcı anlatılabilirdi. Benim de aynen öyle göbeğim. Bebek iki büklüm sanki oturunca
Smlaa Herseyguzelolsun7 benim bı de mlust kısım daha büyük gibi duruyo ya 😏 hem şekil olarak çirkin hem çocuğun içerde acı cekiyo sanki dediğin gibi hele hareket etim mi bebek kasıldı mi benim de canım çok yaniyo
Herseyguzelolsun7 Smlaa acaba karnımızı çekme alışkanlığımızdan olabilir mi, ben serbest bırakmaya çalıştıkça sanki biraz rahatlıyor. Yani elimde olmadan karnımı çekiyorum sanki bazen bilmiyorum belki de çekmiyorumdur hissi öyle ama
Smlaa Herseyguzelolsun7 karnımı içime çekme huyum pek yok aslında neden oluyo bilmiyorum ama önceden de pantolalonu sürekli karnıma kadar çekerdim o ceden de orda bı çukur diyim girinti vardı yani o yüzden oluyo diye düşünüyorum