Mervebbcggf Arkadaslar 8 haftalığım ama karnım resmen 7 aylık gjbi okadar sis ozelikle aksamlari cok sisiyl ve geriliyo allah askina boyle olan varmi aranızdaa 🥺🥺
Busranur67 Mervebbcggf bende öyleyim dört buçuk aylık hamileyim ama sanki sekiz aylık gibiyim çok fena durumdayım
Mervebbcggf poyrazin_annesi28 ne zaman geciyo acaba yani buyuk duruyo ama bebek kucuk bu neden olurki korkuyo insan
Mervebbcggf Busranur67 sizin gene 4 bucukmus benim daha 2 aylik sanirim yani minnak bisey karnim 7 aylik gibi sis catlicak gibi ya neden oluyo anlamiyorum kk
Busranur67 Mervebbcggf vücut alışmaya çalışıyor bence organların yeri değişiyor normal diyorlar ama 🤷🏻♀️
poyrazin_annesi28 Mervebbcggf Hormonlar bı anda degisiyo canım vücut tepki veriyor. Adetimiz de kesiliyo haliyle siskinlik yapıyo. Benim 12 haftaya kadar sürdü diye hatırlıyorum sonra iniyo zaten bide gazın falan da olabilir o da yapar
Mervebbcggf Busranur67 rahim genisler falan ama karın sisligi nasıl olurki yani daha kucuk ama bide geriliyo benim sislikten sanirim 🙄 vucutta degisik seyler oluyo