kızlar doğum kontrol hapı kullanıyorum normalde hic regl olmamam gerek ilaç yüzünden ama ara sıra kanamalarım oluyodu en son 20 martta oldum 20 nisana doğru olmayı bekledim ama olmadım test yaptım negatif. bugün 28i eğer hamilelik olsaydı çıkardı değil mi?