Gulbahar47 4+5 gebeyim sizler bu dönemi nasıl geçirdiniz sanki zaman durdu geçmiyor nelere dikkat ettiniz ben de ara ara iğne batması şeklinde kaşık ağrısı oluyor sizlerde oldu mu kaçıncı hafta da geçti🥰🦋
Aysee1123 Gulbahar47 Çok normal kasık ağrıları ilerki haftalarda da yaşanan bir durum normal yani şu zaman geçiyor demek yanlış olur . Doktorunuz birşey demediyse bir sorununuz yoksa normal hayatınıza devam edebilirsiniz ben şahsen özellikle dikkat etmedim birşeye o dönemde. Daha düzgün beslenme dışında 💯
mervekocogl Gulbahar47 İlk öğrendiğimizde bizde de hiç zaman geçmedi, hala da geçiyor gibi değil 12+5 olduk ama nasıl olduk gelin bana sorun 🥲 ilk 3 aylık folik asit kullanımında sentetik olmayan ve ana ham maddesi olan methyl folat kullanmanızı tavsiye ederim 🌸
Gulnara25 Umarım risksiz ve bulantısız geçirirsiniz gebeliğinizi ♡ İlk 3 ay düşük önlemi için dikkat ediniz, bulantınız olmazsa da süt,yumurta,et ,meyve ve sebzenizi eksitmeyin . Veee en önemlisi boool suu
Gamze_cnky Gulbahar47 4. Haftalarda bisey başlamıyor zaten bulantı vs yaşayacaksınız 6. Haftadan sonra geliyo
Aysee1123 Gulbahar47 6 dan sonra başlıyor zaten sıkıntı yaşayacaksınız bulantı kusma gibi. Bende bulantı çok az oldu kusma olmadı rahat geçirdim sayılır. İnşallah sizinde rahat geçer
Gulbahar47 Umudum270 bende kararma yok ama uçlarında sertleşme var ve dokunmuyorum gece yatarken bile çok ağrıyor
Umudum270 Aysee1123 hadi yaa benim 2 günüm var bugün kaset test yaptım ama negatif göğüs cevrem geniş ve kararmış normalde böyle olmazdı bide kasik ağrısı batma ve karın ağrısı falan var bakalım bilmiyorum 🥺🥺 belirti olabilir mi ki
Gulbahar47 Umudum270 kıyamam ya inşallah vardır kan verin isterseniz tam emin olur içiniz rahat olur ☺️☺️