Bebegimibeklerken__ Valla kizlar sizi korkutmak gibi olmasin ama cok berbat bi yer 22. haftada bebegin hareketlerini hissemedim 3 saat falan hemen acile gittik dogumhaneye gectim KİMSE İCERİ ALİNMİYOR yatirdilar bekliyorum bekliyorum kimse gelmiyo en sonunda ebe bozuntusu geldi direkt catala gec dedi ve elini birden bire soktu pislik o kadar sert davrandi ki anlatamam bebegime bisey olacak diye aklim cikti sonra nst ye baglandim baska biri geldi esim disarda ona iyiyim diye mesaj atiyorum telefonu birak cihazlar bozuluyo diye bagirdi bana noluyo siz kimsiniz de benimle bagirarak konusabiliyosunuz dedim tartistim cikarken bana bebegin dogarsa yasamaz ölür dedi 😡 bende aglayarak esime anlattim olanlari gerisini anlatmaya gerek yok haa bi de söyle bisey yasadim iki hafta önce daha önce gebelik kolestazi cikmisti 0-10 arasinda olmasi gereken deger bende 8,2ydi oradaki doktora söyledim test yapin böyle biseyden süphelendiler dedim degerin iyi teste gerek yok dedi bu arada safra asidi 10 ve üstü olursa direkt doguma aliniyo yani cok ciddi bi durum