Zuleyha1- ne diyecegimi bilemedim ben de baştan beri hep erkek hissettim burada herkes erkek dedi doktorum kız dedi ,bacak arası da açıktı en son 19.haftamda gittim yine kız dedi ,şimdi aklım bulandi Rabbim daha iyisini bilir tabi ikisi de başım üstüne bakalım 4 Mayıs detaylı ultrason var bekliyoruz nasasipse 🤲🤲