Fatmaakoglu Biz 27 haftalık olduuk bebeğimin suyu fazla gidiyor hep ama bı kaç gündür makata doğru şiddetli bı baski oluyor ama çok ağrıyor yuruyemiyorum baskı olunca öyle bir ağrı sonra geçiyor ama tedirgin oldum böyle bı durum yaşayan var mı aranızda
Hamileanne Fatmaakoglu doğum sancısı öyle birşey deil canım inşallah birşeyi yoktur tabi siz yine doktora danışın
yenianneguney Fatmaakoglu bende aynı haftadayım erken doğum riskim var bebek makat tarafında olduğu için baskı yapıyor dedi doktorum kendi doktoruna mutlaka danış
Esranurdenizz Fatmaakoglu canım 31 haftalık hamileyim aynı hafta dayken bende de aynı problem vardı acaba bişey mi var diyordum ayaklarıyla vuruyordur ben bazen hala hissediyorum makara vurmalarını
anapanda12 Çok geçmiş olsun yaşamadım ama acaba kabızlık olabilir mi belki onun baskısıdır bebek olsa önden baskı yapardı
DamlaDemir91 benimde o haftalarda sürekli makatta baskı ve bebişimin vurmalarını hissediyordum.doktorum ayakları orada olduğu için normal diyordu hep.şuan 33 teyiz ve makat gelişi malesef dönmüyor belki sizinkininde pozisyonundan dolayı olabilir