Benim doğum 25 temmuz gözüküyor, izinleri sona aktarma derdindeyim ben de, inşallah eylülde ekimde izinli olmak istiyorum. Bebiş sürpriz yapmazsa ekimin son haftasına kadar izinli olucam. 3 hafta aktarılamıyor ama 5 haftayı aktarabiliyoruz diye biliyorum ben de.