Seda06891 Oksapar kullanan anneler kol ve göbek acaba aynı etkiyi Gösteriyormu göbeğimi kanatmaya başladım kola geçeyim diyorum sizler nasıl devam ettiniz bilgi Verebilirmisiniz
Tugbaakcy Seda06891 tabiki gösteriyor iğneyi düzgün vurabil yeter. Göbeğimin sertleşmeye başladığı zamandan beri koldan yapıyorum daha rahat oluyor. Şimdi 34 haftalığım göbeğe zaten asla vuramam koldan mecbur yapıyorum bacağa cesaret edemedim açıkçası
DnzTnr Seda06891 bacaktan bı kere yaptım çok acıdı bide sanki orda topaklandi kaldı hiç sevmedim bacaktan yapmayı göbeğim zaten sis ordan hiç denemedjm yapamam da. Başladığımdan beri koldan yapıyor kayınvalidem en rahatı orası derisi de yumuşak olduğu için acısı az oluyor
Rosethornnn Seda06891 Haftadayım gebeliğimin ilk gününden beri kullanıyorum karından başlamıştım hala karından devam ediyorum doktorum her hangi bir sakınca olmadığını söyledi
DnzTnr Tugbaakcy koldan kendiniz mi yapıyorsunuz iğneyi benim kayinvalidem yapıyor nazende görümcem yapıyor ama ikiside acıtıyor. Kendiniz kolunuzdan nasıl yapıyorsunuz tarif edermisiniz benxe kendim yapmak istiyorm da
naz_mc 17 haftaligim gobekten devam ediyorum fakat karın sistikce zorlanmaya basladim gibi , koluma vurmayi deneyecegim bir kac güne .
Helint Sabah akşam yapıyorum sabah sağ bacak akşam sol bacakdan yapıyorum koldan acıdı göbekdenden birkere yaptım tedirgin oldum:( bacaklarım morardı ama olsun en rahatı gene o
Minik1Civciv DnzTnr eşiniz sıksın siz vurun. İğneyi yandan tutarsanız dik tutmazsanız canınız çok yanmaz. Bende dik vuruyordum. Arkadaşıma doçent doktor yandan tut vur demiş. Acımadı çok şükür. Ara sıra kanama da oluyordu benim çünkü. Sabah akşam vuruyorum bir de ben.
Tugder Benim doktorda göbek o kadar katmanlı bir yer ki o iğne asla bebeğe ulaşmaz korkmayın demişti . O yüzden ben de hep karnımdan yaptım