Selam herkese.. 36+1 deyiz doktorum suyumun fazla olduğunu bebeğin kilosunun da fazla olduğunu söyleyerek beni sezaryene yönlendirmeye çalışıyor. Ben normal doğum istiyorum. Özel hastane sezaryen olunca devletten para alıyor diye duydum. Acaba doktor bilerek beni sezaryene yönlendiriyo olabilir mi? Bebek belki de normal ilerliyo bilemiyorum.. güvenemiyorum