Hb1 31 haftalığız. Babişkomuzun kafası büyük😆 bebeğimizde benziyormuş başı 33 haftalık gibi dedi doktor. Belki bu yüzden sezaryen olabilir diyen oldu. Bu durumu yaşıyan var mıı
Meltems53 Hb1 bizimkinin kafası da 1 buçuk hafta önde ama doktorum hiç sezaryenden bahsetmedi. En fazla diğer bebeklere göre 1 cm daha büyüktür gözünde çok büyütme veya seni korkutmasın dedi.
Busel Hb1 bana da büyük dedi ama sezeryan hiç demedi biraz zorlar belki dedi ama kanala da girmiş kafası
Eda6 Hb1 Benim de 2-3hafta önde kafası koca kafalı 😅 normal doğum istiyorum ama bende korkuyorum şimdilik bir şey demiyor doktorum 38e kadar dogurursam normal olacağını sonrası için zor olacağını söyledi. Akışına bıraktım şuan 37 olduk bakalım nasip😅
larinmom Hb1 ben yaşadım canım doğumum çok zor oldu ama çok şükür kucağıma aldım hayırlısıyla iyi düşün iyi olsun bol bol ıkınma nefes egzersizleri eğilip kalkma hareketleri yap
tugcee0 Hb1 ben ✋🏼 yani tam olarak büyük demedi doktor ölçümü tam sınırda dedi biraz büyürse normal doğuma engel dedi 20 gün sonra görüşelim yine dedi bekliyorum bakalım 36 haftalığım
Hb1 Esila24 sanki benimde öyle olacakmış gibi hissediyorum 🥹 tabi hepimiz için bebeğimiz için en hayırlısı neyse o olsunda 🙏🏼
esraEb Esila24 başka bir kötü etkisi var mı. Bana da şimdi söyledi doktorum kafası 25 hafta kendi haftam 24+1. Korkma dedi doktorum ama korktum bi kere 😤😞
Esila24 Hb1 amin canım kesinlikle doktoruö uyarmıştı zaten normal doğum yapma diye. Rahimde yırtılmalar oluyormuş
Ygz_betul1 Hb1 valla benim oğluma da öyle dediler normal doğum yapman zor dediler ama çatır çatır normal doğurdum.
Hb1 Ygz_betul1 ayy maşallah 🙏🏼 insan bi tedirgin oluyor sancı acı çekipte sezaryana alınmada olursa diye düşündürüyor🤣😆