mmrv Seda_Kptn kuzenim 1ay once dogum yapti sezaryen oldu dayanilmaz acisi agrisi olmadi.. mutlaka oluyo ama 3 4 gune toparladi kendini 1 haftanin sonunda cok iyiydi hatta.. ben o kisimlardan korkmuyorum sadece o ameliyathaneye giristen korkuyorum..