Rmsc Herkese merhaba güzel anneler 🤗 7 Şubat’ta doğum yapanlar varmı aramızda aynı gün doğan bebeklerimizin gelişimleri nasıl Nasıl gidiyor herşey inşallah herşey yolundadır konuşup tanışmak isterim 🥰🤗