Seydos adet günümden iki gün önce idrar testi yaptım ve israr testi bozuk gibi sonuç verdi spnra iki gün sınra tam adet günümde yaptım pozitifti ama hcg aşırı düşüktü ve çizgiler çok az belirgindi sonra ertesi günğ hastaneye kan vermeye gittin çok düşük hcg çıktı bu hcg ye göre bir haftalık nasıl saptadınız falan dediler genelde adet günğnde ölçseler bile daha yüksek çıkarmış adet olma günü yani olmadıysa eğer dayanamayıp benim gibi bakanlar için diyorum sonra bir hafta sonra ultrasona girdiğimde hiçbişey görülmedi bir hafta daha bekle dedi bekledim yine yoktu bir hafta daha bekledim sonra keseyi gördük ama kese çok değişikti şekli bozuk gibi dedi direk hem hatalı döllenmeye benziyo hemde çok geriden geliyo demişti sonra yolk sac dediğimiz yapıyı kesenin içinde görmek istedik ama kese boş boş haftalarca büyüdü ilaç olarak düşük riskim olur diye progestan kullanımımı hiç kesmedim doktor beş hafta geriden gelen bebek olmaz dedi boş gebelik aldır dedi inat yaptım bekledim dokuzuncu haftama girmeden ilacı kestim kestiğim gibi akıntım kahverengi geldi pıhtılıydı adet sancısı gibiydi ama düşüremedim büyümüştü baya kürtaj yapmak zorunda kaldılar keşkede ilaçları kullanmasaydım doktorum sıkktntılı dediğind eelli doktora gittim hepsi aynı şeyi dedi ilaçları bırak düşür kürtaj yapma hamile kalmak istediğin zaman bir iki ay beklemek zorunda kalma daha sağlıklı olur düşür sonra usg den bakarlar kalıntı varsa alsınlar dediler ama ben dinlemedim yani anlıycağın gerçekten o süreç zor geçti bende inanmak istemedim hiç ama bu aorlukla yüzleştim bu arada bel ağrım çoktu başından beri öğrendiğimden beridir de idrar yolu enfeksiyonumda vardı bu yüzden kasık ağrım halsizlik idrarda yanma vs de çoktu