Kevooo Bugün Dr gıttım kesede baya bı aradı bebegı sonra kalp atışını duyduk Bır hafta oncede görüntüsü vardı kalp atışı çok derinden geliyordu 7 haftalık gebeyım bı sorun mu var acaba
Ilosunuz1 Kevooo bence çok erken bı kaç hafta sonra tekrar gidin sonuçta hem kalbini duymussunuz hem kendisini görmüşsünüz içiniz rahat olsun daha minik🥰