Zeynepduruali Kızlar iyi akşamlar, ikili tarama da riskim 1/158 çıktı, özellikle papp a değerim 0.97 çıkmış ve seviyenin düşük olduğu belirtilmiş, bunun sonucunda nift test için 2 gün önce kan verdim, çok korkuyorum 😔 16 haftalık olduk.. benzer durumu yaşayan var mı aranızda 😔
Nur3554 Zeynepduruali merhaba yazalı çok olmuş an bende yaptırcam nift testi sizin sonuç ne oldu inş iyidir benimde 1:251 risk var 2li taramada
DenizEnsar Nur3554 Nur3554 bnmde 1/251 cıktı nifty testini yaptırdım sonuç bekliyorum Allah yardımcımız olsun