Hamaratpanda kızım iki aylık iken mukuslu kanlı kaka ile çoklu besin alerjisi diyetine başladım. 1,5 yaşına kadar aklınıza gelebilecek herşey yasaktı. Süt ve süt ürünleri, dana eti, susam, kakao, çilek, turunçgiller, domates, kuruyemişler gibi daha aklıma gelmedi varsa da. Bir buçuk yaşında çok yavaş bir şekilde süt ürünlerini denemeye başladık. O da 200 derece fırında pişmiş olarak. Allah’a çok şükür şimdi bitti alerjisi sadece çok fazla kuruyemiş yediğinde biraz döküntüsü oluyor. Onu da sınırlı bir şekilde veriyoruz artık.