Lyemannn Benim gebeliğim çok şükür gayet sağlıklı geçti ama 35. Haftanın sonuna doğru ayaklarım öyle bir şişmeye başladı ki eşimle şaşırdık ve evde kendim tansiyonumu ölçmeye başladım yüksek de değildi o yüzden panik yapmadım, şu an 37+4 günlük oldum ama ayaklarım hiç inmeden devam ediyor beni de zorluyor ama çok şükür diyorum en azından sağlıklıyız 🤗