gunesinannesi_ 10+2 haftalık hamileyim çok kötü grip oldum 🤧 gece de burnum tıkalı oluyor uyuyamıyorum ne yapıcam ya önerebileceğiniz bir şey var mı? Acile gideyim diyorum da serum falan yapsalar yanlış bir şey yaparlar diye korkuyorum
Cansuumesee gunesinannesi_ aynı dertten muzdaripim dun gittim serum takmadilar bile sesim komple gitti nabcaz bilmiyorum 😔
Eliyy gunesinannesi_ bende senin gibiydiö doktora gitmiştim bana yazmışlardı antibiyotik kullanmıştım çokta iyi olmuştu burun tıkanıklıgı içinde nasoster sprey kullanıyorum ne yapsam işe yaramamıştk bu spreyi gece yatmadan sıkıyorum daha iyi oluyorum
Ozlemmisss gunesinannesi_ ben 38 haftaya girdim öyle kötüydüm ki 2 hafta geçmedi sonra doktorum 3 gün hastanede yatış verdi canım antibiyotik serum hava ile kendime geldim. Değerlerim yükselmiş bebek için sakıncalı dedi. Şükür iyiyim simdi 🫣
gunesinannesi_ Cansuumesee Ben de öyle ya çok nadir olurum olduğumda da aşırı ağır geçiririm🥺 çok geçmiş olsun🌺
Cansuumesee gunesinannesi_ bende ilk defa bu kadar agir geciriyorum oda ilac kullanamadigim icin 🤦🏼♀️ sizede gecmis olsun ❤️
gunesinannesi_ dolunayes Anlık etkisi olur mu ki bir de damla kullanmak istiyorum tıkanıklık için de doktoruma ulaşamıyorum şuan🥺
dolunayes gunesinannesi_ oldu canim enerji veriyor ayni zmaanda . Burun tikaniklik icin iki dilim sogan 1 sarimsak kaynat suyunun buharini kokla acilir
gunesinannesi_ dolunayes evet eşim söyledi soğan iyi geliyor diye ama onu yapmaya bile korkuyorum doktora danışmasam içim rahat etmeyecek galiba🥹
gunesinannesi_ Eliyy acile giderim artık bakalım mecbur çünkü bu tıkanıklıkla uyuyabileceğimi sanmıyorum
gunesinannesi_ Ozlemmisss çok geçmiş olsun size de benim de bugün başladı da bir an önce geçmesini istiyorum🤦🏻♀️
Ozlemmisss gunesinannesi_ sana da çok geçmiş olsun canım ihmal etme çünkü cidden atlatılmıyor evde yatınca 💞