Yenibiranne-1 Kızlar merhaba, 3 hafta sonra doktorum yaptırmak istersen ikili tarama yaptıralım dedi. Siz yaptırdınız mı bu testleri, gerekli mi?
Sm135 Yenibiranne-1 %100 bir doğruluk payı yok bence gerek yok yaptırabiliyorsan fetal DNA yaptırabilirsin. Ben 2 li yaptırdım riskli çıktı ama fetal DNA sonucum temizdi
Sarpp Evet önemli yaptirmalisin 2li taramada kan alıyorlar bide bebeğin ense kalınlığıni ölçüyorlar. Sonuca göre dön sendromu risk oranı belirtiyorlar benim çok yüksek riskli çıktı mesela bence ihmal etme