_Daydreamer_89 HaA benim ikiz göbeği biraz fazla büyüktü bebeklerimde büyüktü biraz zor oldu doğum o yüzden göbeğim hala acıyor korse 1 hafta taktım 40tan sonra beni baya daralttı tabi bi ayva göbeği var hala🙈😂