Kukulikukuli12 Anneolmak188 Beeeeeen 🙋🙋🙋🙋 41.hafta yatısım yapıldı. 0 sancı 0 agrı 0 acıklık herşey 0 Dı 😄 Suni sancı verildi. 19 saat hala aynı durumdayım. Agrı sancı kanama VS olmadı öylece yattım sıkıldım hatta ne zmaan dogacak bu cocuk sancı varda ben mi hissetmiyorum modundaydım. 19.saat doktor muayene etti nişanın geldi 4 cm acıklık var dedi gitti 30 dk sonra yarım su bardagı suyum geldi. Sonra hafiften sancıların başladı işte 3 saat içinde de 10 cm acıklık ile 2.ıkınmada suyum ile beraber kızımı dogurdum. 🤭 Yani toplam 3 saat falan sancı cektim. Suan 2.ye hamileyim inşallah oda böyle kolay olur 😄
Alyaderen Anneolmak188 ben ilk çocuğumu o şekilde doğurdum hiç gerçek sancı nedir öğrenemedim kontrole diye gittim 40+3de suyum tamamen bitmiş yatış yaptilar ikinci günün gecesi doğum yaptım benimki zor olmuştu şuan ikinciye hamileyim benimki de içinde bütün hamilelerin doğumunu kolaylaştırsin Rabbim 🤲🏻
aystsnnn Kukulikukuli12 maşallah 😘 bende en çok bunu merak ediyorum 36 haftaligim ama sancı ağrı hissetmiyorum, bende diyorum ki acaba 40 hafta olduğunda hala bir ses yoksa kendim yatış isteyemez miyim suni sancıyla falan, ben devlete gidiyorum malesef 😀
Anneolmak188 Kukulikukuli12 berbat durumdayım şuan miğdem çok bulanıyor halsizim yarın gidicem doktora ama bu gidişle bu gece gidicem
Kukulikukuli12 aystsnnn bende devlette yaptım. 38 den itibaren haftada 1 kendileri cagırdı. Nst 20 nin üzerine hiç cıkmadı. Son 1 ay hep aynı doktora gititm kagıt verıyordum. Hocam yine sancı yok ya diyip gülüşüyorduk 😄 40.hafta 2 günde 1 gel dedi. Ama sancı agrı kanama VS olursa direk gel demişti bende olmadı. En son kontrolde işte sen gel 41.de yatısım verelim artık dedi. Öyle oldu 😄🤷
Merveyzc aystsnnn 40 +3 de kendi geldi benim kızım özelde sezeryan diye tutturmuştu doktorum bende bi sıkıntısı olmadığı sürece bekleyecegim dedim kavgayla ayrıldım özelden devlete gittim herşey iyi güzel bekle zmaanı var gelecektir dedi 3 gün sürmedi geldi kendi kendine. Bi sıkıntı olmaddıgı sürece vakti zamanını beklemek en dogrusu benim fikrim ☺️
miniklerim__ Anneolmak188 oldu abimin esini sancisiz aldilar daha 38 haftaydi kiza suni sanciyi verdiler rahbine birde birsey baglamislar kiza bildigin eziyet etmizler
miniklerim__ Anneolmak188 onu bilmiyorim ama kizin 3 cocugu olmasona rahmen acilma yok demisler nerdeyse sezaryana aliyolarmks
miniklerim__ Anneolmak188 korkma kiz ben 41 haftaya kadar bekledim aha sana yemin ederim evi sildim supurdim bal dok yala yaptim kaynanam baklava acmisdi 15 gun onceden buzluga koydu ani dogum yaparim diye yok olmadi nese kadin o gun ben temizlik yaparken baya uemek yaptı yoruldm.diye yemin ederim bakvalayi bile yapti dedi hadi kardeşime gidelim dedi kardesine gittik o tatlidan bitane aldim daha mideme inmeden sanci geldi suyumda geldi 41 haftda 3 kilo 300 gram dogum yaptim cok rahat dogurdum bide
Merveyzc Anneolmak188 yakın çevrenizin kötü dogum hikayeleriyle kendinizi bunaltmayın sakin ve olumlu bakın dogumunuza güzel olucak çok rahat geçecek gibi kendinizi sakinleştirin olumsuzluklara karşı kulaklarınızı tıkayın bu dogum sonrasında da geçerli neler diycek millet hepsini kulak ardı etmezseniz iyice bıkarsınız herşeyden zevk alamazsınız hayırlısıyla kucagınıza alırsınız inşallah bebeginizi ☺️
Sevgikaya1525 Anneolmak188 41+2 de sancı ile gittim sancım çok ama ne suyum patlamıştı ne açılmam vardı bi gece bekletilip sabah suni verildi cnm
Anneolmak188 Sevgikaya1525 şuan sancım düzenli ve 0-60 arası ama almadılar açılmam yok diye 41 i beklicekmişim
Nursedakcpnr Anneolmak188 40+2 de doğum oldu suni sancı verdiler normal doğum için ama oğlumun kalp atışı iyi değildi o yüzden sezaryen oldu