bebitomom malesef ki Mersin şehir hastanesi kadar berbat bir hastane var mı bilmiyorum ilk kızımın dogumunda öyle zorladılar ki beni 3cm le 2 kilo çocuğu 18 dikişle zor dogurttular üstüne üstlük zorlamadan bacağıma pıhtı attı 9 ay yatalak kaldım haram zehir zıkkım olsun böylelerine hakkımız. Şikayet etsen de bı sonuç çıkmıyor video kanıt istiyorlar 5 sene önce öyleydi yani çok geçmiş olsun imkanınız varsa özele gidin çekilecek gibi değil çünkü duyduğum isittigim laflar, davranışları, bebeğimin kuveze girmesi bir ay sonra vefatı, Allah’a havale et hepsini kimsenin ahı kimseye kalmaz doktordan yana oluyorlar hep şikayetlerde malesef sonuca varamadık biz