Ben 20+6 haftalığım. Geçen gün kontrolüm vardı, kontrolde doktoruma birkaç gün önce olan vajinada titreşim hissini söyledim,bildiğiniz vajinam titriyor gibiydi. Artı olarak kalça ağrılarım da var baya. Doktorum progestan 200mg verdi fitil olarak al dedi. Kalça eklem ağrılarına da zamanla iyi gelir dedi. Günde 2 kez alıyorum ben de ama açıkçası korkuyorum, bu fitilin bebeğe her hangi açıdan bir zararı olur mu?🫢🥺