Sadebikahveee Basur varken nasıl dogum yaptınız genel cerraha gidip göstermek mi lazım? Normal doğum zor olur mu. Bir de doktorunuz bakıp öyle mi karar veriyo doğuma
beyzzsenturkk Sadebikahveee basur yoktu ama doğumdan sonra da basur ve yırtılma olabiliyor doğumdan önce hallederseniz doğumdan sonra size kolaylık olur ben hiç kabızlık cekmezdim doğum sonrasında yırtılma yasıyorum sebepsiz 3 ay oldu geçmiyor
Aylin735 Sadebikahveee basur varken 2 dogumumda normal oldu sadece doğum sonrası Bi süre oturmakta zorlandım harici sıkıntı yaşamadım
Sadebikahveee beyzzsenturkk anladım canim buna peki kadın dogumcu mu karar veriyo yoksa genel cerraha mı gitmem lazım
beyzzsenturkk Sadebikahveee kadın doğumcu bakar bence bende ona gidicem çünkü en kötü oraya yönlendirir